گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 / 9 / 1391برچسب:کردستان ,تجزیه طلبی,, توسط کیا عشوری.kia ashoori |

 

 

خبرهای رسیده حاکی از این است که دو حزب دموکرات کردستان و کوموله اقدام به برگزاری نشستی جهت برطرف کردن اختلافات فی ما بین نموده اند و در پایان نیز در بیانیه ای برلزوم مبارزه بر علیه جمهوری اسلامی تا تحقق آرمان شان یعنی تجزیه کامل کردستان ایران تاکید ورزیده اند.                 somamos.ir  
                                                 
هرچند سابقه گذشته این دو حزب تروریست خود نشان ازهمکاری مداوم سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی و امریکا با آنها دارد اما تلاش برای رفع اختلافات کنونی و برگزاری نشست های مداوم علی رغم اختلافات شدید شان نیز جزیی از فعالیتهای آمریکا برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 

دیدار اخیر عبدالله مهتدی با شخصی به نام "آلکس لاریسکا " که به عنوان سرکنسول آمریکا در عراق فعالیت می کند قابل تامل است. 

دیداری که درآن عبدالله مهتدی با مدح فعالیت اشغالگران در عراق و افغانستان ، لزوم محقق شدن دموکراسی آمریکایی در منطقه را اشغال نظامی دانسته است. واز دولت آمریکا خواستار حمله نظامی بر علیه ایران شده است.  

لازم به ذکر است برخی از احزاب فعال کرد در منطقه کردستان نیز از بیانیه مذکور حمایت نموده اند.وهرگونه همکاری با اپوزیسیون و احزاب مخالف نظام را ضروری دانسته اند هرچند خط قرمز این همکاری ها را نیز تجزیه کامل کردستان ایران در "حکومت بعدی" دانسته اند. 


                                     somamos.ir
گفتنی است چندی پیش در اعتراض به‌ فساد سیاسی و اخلاقی، بیش از ۳۰ نفر از صفوف باند مهتدی - ایلخانی زاده‌ را ترک گفتند. 

‌ در میان گروههای جدا شده‌ از باند مهتدی-ایلخانی زاده‌، برادرزاده‌ فاروق بابامیری عضو به‌ اصطلاح دفتر سیاسی باند، وجود دارد که‌ تا زمان جدایی دارای مسئولیتهای متعددی بوده‌ و به‌ اسناد و مدارک محرمانه‌ دسترسی داشته‌ است. 

افراد جدا شده‌ از باند مهتدی-ایلخانی زاده‌ جزئیات بیشتری از وجود فساد اخلاقی، تجارت مواد مخدر، روابط مخفیانه‌ با دفتر اطلاعات و کنسولگری جمهوری اسلامی در شهر سلیمانیه‌ نقل کرده‌اند و مدارک و اسناد حزبی قابل توجهی در این زمینه‌ها در اختیار دارند.

 



-